Produkter

Kampagner, priser og rabatter

Kampagner indkøbt hos Dansk Radioreklame afregnes i TRP. Listeprisen for 1 TRP i målgruppen Personer 19-50 år v. 30 sek. er kr. 1.275,- før eventuelle godtgørelser og moms. Med de aktuelle spotratings (efterår 2016), svarer det til en spotpris på ca. kr. 700,-. Priserne er en samlet pris for samtlige 21 medlemsstationer.

Rabatter forhandles individuelt

Spots sendes til: spot@danskradioreklame.dk

Ordrer sendes til enten

Claus Reinhold Andersen, ca@danskradioreklame.dk eller

Steen Hermann, she@danskradioreklame.dk

 

Lyttertal og afviklede TRP

Dansk Radioreklame er tilmeldt Kantar Gallup PPM-lyttertalsmålinger (Radiometer). Dansk Radioreklames 21 stationer har tilsammen cirka 800.000 unikke ugentlige lyttere og en kommerciel share på ca. 20 %

Dansk Radioreklame tilstræber altid at leve op til TRP-estimationerne og tracker løbende kampagnerne i Radiometeret, for at sikre fuld TRP-levering på kampagnerne. Skulle der af den ene eller anden grund opstå problemer med TRP-leveringen på en kampagne (>10 % negativ afvigelse fra estimat), kan det være genstand for individuel forhandling.